☰ Meny

I Consort jobber vi bredt, og for mange forskjellige selskaper i Norge.
Retail-bransjen generelt har økende utfordringer iht arbeidsmetodikk rundt effektiv oppfølging av butikker.

Les mer

Vi har alltid vært glade i svenskene, de har levert tonnevis av bra folk, musikk er et kapittel for seg selv… Abba, Europe, Dr Alban, Carola og Rednex… men hva med The Ark, Imperiet, Kent og Håkan – kan det bli bedre. Vi har Zlatan, Gunde, Ingemar, Borg og Nobel. Spotify, iZettle, Skype, Volvo og Janssons fristelser.

Les mer

I november deltok vi på den nasjonale callcenterkonferansen i Storbritannia. Arrangert av den nasjonale medlemsforeningen – litt slik som Nordma er i Norge, bare enda mer spesialisert for callsentre.

Les mer

Samfunnet er i sterk endring; sentralisering, urbanisering, med- og motstrømmer, grønne fingre og kunstig intelligens – hva gjør så et callsenter midt oppe i denne endringen? Vi endrer oss, selvfølgelig – endring er gøy, og nødvendig.

Les mer

I en tid preget av kort kommunikasjon via sms, snap og mail – har den gode samtalen fått en enda viktigere betydning.

Les mer