I november deltok vi på den nasjonale callcenterkonferansen i Storbritannia. Arrangert av den nasjonale medlemsforeningen – litt slik som Nordma er i Norge, bare enda mer spesialisert for callsentre.
Samfunnet er i sterk endring; sentralisering, urbanisering, med- og motstrømmer, grønne fingre og kunstig intelligens – hva gjør så et callsenter midt oppe i denne endringen? Vi endrer oss, selvfølgelig – endring er gøy, og nødvendig.
I en tid preget av kort kommunikasjon via sms, snap og mail – har den gode samtalen fått en enda viktigere betydning.
Vi har hos oss i Consort valgt å gi månedens selger fri bruk av Celine, som er vårt rullende reklameskilt av en el-bil. Følelsen av å sitte bak rattet, og også der representere bedriften sin, hører vi er ganske enestående. Først nesten litt skremmende – men så bare stolthet.
Ungdom er viktig for fremtiden – så også i Consort.
Vi er for mange den aller første arbeidsplassen, og dermed den arenaen hvor man første gang møter en ny kollega og støtter på erfaringer knyttet til skattekort, arbeidskontrakter og ansvar knyttet til oppmøte i tide og krav til egen prestasjon.