☰ Meny

«Jeg har booket et utrolig godt møte til deg!»

8. mai 2018 av Erlend

Hvordan overføres relasjonen fra møtebookeren til den som skal gjennomføre møtet?

Enkelte frykter å involvere en ekstern partner på møtebooking. Årsaken er ofte frykt for å ikke få en god relasjon når selve møtet skal gjennomføres.

I Consort har vi løst utfordringen og booker i dag tusenvis av møter gjennom året for over 30 oppdragsgivere innen flere ulike bransjer, mot både B2B- og B2C-markedet.

Erfaring, kompetanse og evnen til å alltid jobbe for å bli bedre gjør at vi sikrer økt effektivitet på salgsavdelingene hos våre oppdragsgivere.Møtebooking

Vil du ha et tilbud på møtebooking?

 

Vi starter med det grunnleggende, kompetanse.

Skal man bli virkelig god i noe, må man ha kompetansen til å utføre den. Med flere obligatoriske kurs (Consort Class) og interne sertifiseringer som har fokus på kompetansebygging individuelt og i team, har vi lyktes med å skape trygge rammer som har fokus på kvalitet.

Interne møtebookingkurs og et 9 måneder langt kompetanseutviklingsprogram – våre møtebookere innehar kompetansen som trengs for å booke de beste møtene.

Datagrunnlag: For å sikre best resultat, gjør vi grundig arbeid i planleggingsfasen av aktiviteten.

Vi har et konkurransefortrinn ved å ha en dedikert ressurs i stillingen Controller. Hovedfokuset for stillingen er å til enhver tid sørge for at et best mulig datagrunnlag ligger tilgjengelig for aktivitet. Dette betyr at sannsynligheten for å booke et godt møte har økt allerede før vi starter aktiviteten.

Med vårt egenutviklede CRM-system kan vi i tillegg segmentere kampanjene i sanntid for å optimalisere resultatet. Nøye utvalgte algoritmer i systemet sørger for å finne frem til de riktige selskapene, til rett tid – og hjelper møtebookeren til å nå frem med riktig budskap!

Du som oppdragsgiver får i tillegg live tilgang med innsyn i resultatene som skapes i tillegg til en delt kalender, dette sikrer effektivt at vi unngår dobbeltbookinger og kan legge opp effektive dager når vi booker møtene.

I den gode samtalen oppdateres kundedata og våre møtebookere innhenter relevant informasjon og skriver en kvalitativ kommentar til selgeren / rådgiveren som skal gjennomføre møtet slik at relasjonen hele veien blir ivaretatt.

Rapportering gjennomføres av vår Backoffice avdeling som daglig oversender møtene som er booket ihht. til våre fastsatte GDPR-rutiner.

Møtet er overlevert – med all informasjon som er innhentet kan rådgiver / selger nå tilpasse forberedelsene til hver potensielle kunde. Møtebekreftelsen blir sendt ut og relasjonen er ivaretatt.

Så hvordan ivaretar vi relasjonen når vi jobber med møtebooking?

Vi har et bevisst forhold til at relasjon skapes gjennom hele prosessen med å skape og ivareta et kundeforhold.
Vi flytter relasjonen til deg. Enkelt, kompetent og fryktelig effektivt.

Vil du ha et tilbud på møtebooking?