☰ Meny

Får du også mange eposter med spørsmål om samtykke for videre kommunikasjon?

26. juni 2018 av Erlend

Vi henter samtykker gjennom hele sommeren!

Får du også mange eposter med spørsmål om samtykke for videre kommunikasjon?

Fra selskaper du ikke visste hadde personopplysningene dine engang?

  

Vi i Consort snakker med mange selskaper som river seg i håret over at så få tar seg bryet med å svare på epostene eller klikke på «Samtykke-knappen».

Det skjønner jeg godt. De mister jo tross alt muligheten til å kommunisere med kundene sine, dersom de ikke svarer.

Sannheten er vel at vi er mange som får slike eposter daglig, og begynner å bli litt lei. Det kan i enkelte tilfeller nærmest tolkes som spam.

 

Da er det bra at du leser nettopp dette innlegget – det gir deg en mulighet!

  • Consort er et hus fullt av dyktige kundekonsulenter som jobber for selskaper over hele Norge med nettopp dette: innhenter samtykke på vegne av selskaper.
  • Jobber du i et selskap som har sendt «samtykke-eposter» og sitter igjen med alt for få samtykker?
  • Da ringer du oss – så ringer vi de passive kundene dine og innhenter samtykke over telefonen.

Det gir en helt annen hit rate og vi blir møtt med takknemlighet i markedet hos epost-trøtte kunder.

 

Med GDPR-compliant lagrings- og rapporteringsoppsett, voksne og erfarne konsulenter og åpent hus hele sommeren – bør du ta en prat med oss om dette.

 

Hadde det ikke vært deilig å ha en oppdatert og samtykkende kundeportefølje når høsten kommer?

 

Vi ser fram til å høre fra deg og ønsker en god sommer med gode samtaler!

Send oss en epost for å få et uforpliktende tilbud.