Rune

Daglig leder

"Det er når oppdragsgiver hører fra en kunde om sin positive opplevelse med samtalen fra Consort at jeg vet jeg har gjort jobben min. Sunn fornuft satt i system, det skal være gøy det!"

rune@consort.no

Kristoffer

Salgsdirektør

"Telefon som salgsverktøy gir de beste kundene. Den gode samtalen er sterkt undervurdert!"

982 46 621
kristoffer@consort.no

Karoline

Kundekonsulent

"Ro i samtalene og tempo mellom dem!"

Marthe

Salgsleder

"Når jeg kommer på jobb er jeg positivt nådeløs og nådeløst positiv. Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det!"

marthe@consort.no

Jan Erlend

Manager

"Å selge mest er bra, å selge best er bedre. Ærlighet varer lengst, og ærlighet selger varer lengst."

454 41 656
holmen@consort.no

Ali

Kundekonsulent

"Gjør det enkelt, gjør det effektivt, gjør det ofte!"

Erlend

Salgssjef

"Man blir aldri utlært. Forstår vi det, viser ekte engasjement og eierskap til oppdragene blir det å skape de gode resultatene nærmest en lek!"

453 90 075
erlend@consort.no

Paulin

Kundekonsulent

"Med jobben min i Consort bidrar jeg til å gi telefonselgere et bedre rykte – og det mener jeg helt seriøst!"

Thomas

Fagansvarlig

"Enkelt og greit!"

Kine

Kundekonsulent

"Å få ansvar, tillit og muligheten til å forme min egen arbeidsdag gjør at jeg ser at jobben min utgjør en forskjell – og det gjør at jeg trives!"

Vishman

Fagansvarlig

"Jeg er her for å engasjere, motivere og utvikle medarbeidere til å blomstre og nå sitt fulle potensiale."

459 00 999
vish@consort.no

Inger Marie

Salgsleder og koordinator

"Selv om vi – på papiret – gjør nesten det samme hver dag, så gir hver dag nye opplevelser. Her er det lov å være litt rar, vi omfavner det unike!"

924 53 894
img@consort.no

Roar

Salgsleder

"I Consort får jeg rom til å være meg sjøl – jovial og ujålete. Sjokkerende nok gir det jo resultater!"

901 08 614
roar@consort.no

Peder

Koordinator

"Jeg stortrives i Consort med å representere bunnsolide navn, det viktigste for meg er å behandle kunder på en ryddig og pålitelig måte."

Tommy

Kundekonsulent

"Å prate med nye folk, få nye venner på jobb, møte nye erfaringer og samtidig skape gode resultater – jeg gleder meg til å gå på jobb!"

Carl

Kundekonsulent

"Hvis du ikke kan forklare ting enkelt, så har du ikke skjønt det godt nok!"

Ved Nidelvens bredd i Trondheim sentrum finner du folk som siden 2010 har stilt seg selv dette spørsmålet; kan det bli bedre?


Vi er fornøyde med at det ofte kan føles som svaret på det spørsmålet er nei, og det er derfor viktig for oss at vi vet at det riktige svaret alltid er et rungende ja.

Som selgere er det litt paradoksalt at vi skal jobbe mot et nei: Kan jeg bli bedre? Kan telefonsalg gjøres bedre? Kan dette systematiseres bedre? Kan resultatet bli bedre? Kan dette tilbudet formidles bedre? Kan kunden ivaretas enda bedre?

Kan vi utnytte potensialet bedre? Heldigvis er svaret alltid ja!

JacobsenSvart-logo


Vi er stolte av å ha Jacobsen & Svart som leverandør av ferske kaffebønner! Våre verdier sammenfaller i høyeste grad, og J&S bidrar ikke minst til sprudlende selgere og glade ganer dagen lang!

Vi har våre kjerneverdier som skal prege alt vi gjør. I kontakt med kunder, oppdragsgivere og ansatte skal Consort – hver eneste dag – være:


Leken
Det er ingen selgere som presterer godt hvis de ikke trives på jobb. Det er få kunder som blir fornøyde av å snakke med en kundebehandler som ikke er engasjert eller interessert. Vi mener at en stor del av nøkkelen til suksess ligger i å ha det gøy! Vi ønsker å ha ansatte som gleder seg til å komme på jobb.

Oppmerksom
For å lykkes med salg må man være våken og fokusert, på hvem man snakker med, hva man sier når og hvorfor. For å være en slik selger er man avhengig av en arbeidsplass med kolleger som er oppmerksomme, både når det gjelder salgsteknikk, resultater og arbeidsmiljø.

Ekte
Vi tror på at ærlighet varer lengre enn det aller meste. Vi har et genuint ønske om å bidra til at folks forhold til selgere skal bli enda bedre. Det går an å gjøre dette på en redelig måte samtidig som man ivaretar resultatet. Consort er etterrettelige og grundige, vi står for langsiktighet og bærekraftighet.

Underveis
Consort er levende opptatt av kontinuerlige forbedringer. Ikke bare av våre prestasjoner og vår effektivitet, men også å forbedre hverdagen til våre oppdragsgivere og deres kunder. Og selv om svaret alltid er ja, vil vi aldri slutte å stille spørsmålet: Kan det bli bedre?