Etter en fantastisk sommer, hvor vi har hatt tidenes største pågang på nye oppdrag er det med stor entusiasme vi deler nyheten om at vi har sikret oss en ekstra kanon i salgsavdelingen vår.
Vi har alle en forestilling om hva et callsenter er, hva de driver med og hvilke motiver som ligger bak når en telefonselger ringer deg. Jeg hadde også sterke meninger om dette, før jeg selv startet i Consort AS en sensommerdag i 2012. «Et varmt callsenter og ingen provisjonsbetaling» ble solgt inn av daværende daglige leder, Rune Skjei – lovnadsord jeg ikke tok for god fisk der og da, men som skulle vise seg å være spot on.
For mange av våre oppdragsgivere sørger vi for å innhente samtykker, dette bidrar til å opprettholde og utvikle dialogen med eksisterende kunder. Vi har nå passert 100.000 innhentede samtykker for våre samarbeidspartnere innen bank / finans, avis og kraftsalg m.m.
Verdien, effekten og kvaliteten i arbeidet med dette er uvurderlig for våre samarbeidspartnere og deres kunder.
Hvert år arrangerer vi vårt julebord i form av vår prisutdeling Consort Awards.
Siden oppstarten i 2010 har Consort nå blitt tildelt vår 5 gaselle av 5 mulige fra Dagens Næringsliv. Det gjør oss stolte!