Consort består av mennesker som fremfor alt ønsker å utvikle seg selv gjennom å utvikle andre.

I Consort finner du folk som siden 2010 har stilt seg selv dette spørsmålet; kan det bli bedre?

Vi er fornøyde med at det ofte kan føles som svaret på det spørsmålet er nei, og det er derfor viktig for oss at vi vet at det riktige svaret alltid er et rungende ja.

Det er litt rart at salgsfokuserte folk jobber mot et nei – men vi gjør det likevel: Kan jeg bli bedre? Kan salg gjøres bedre? Kan dette systematiseres bedre? Kan resultatet bli bedre? Kan dette tilbudet formidles bedre? Kan kunden ivaretas enda bedre?

Kan vi utnytte potensialet bedre? Heldigvis er svaret alltid ja!

Kristoffer

Administrerende direktør

En entusiastisk pragmatiker fra Sandefjord med lidenskapelig interesse for ølbrygging, gjeddefiske og pianospill.

+47 982 46 621
kristoffer@consort.no

LinkedIn

Rune

Økonomidirektør

Musikkglad gründer med hang til Sverige, kveitefiske og blåhvite fotballdrakter.

+47 971 17 077
rune@consort.no

LinkedIn

 

Jan Erlend

Avdelingsleder Trondheim

Quizfrelst hobbymusiker fra Fosen som egentlig er litt for glad i listepop til å ha så langt hår.

+47 454 41 656
holmen@consort.no

Peder

Leder Kvalitet & Kundereise

En sportsengasjert flisespikker fra Malvik. Med hjerte for fotball som spilles med både rund og oval ball.

+47 481 08 845
peders@consort.no

LinkedIn

 

Kristian

Salgssjef Norge

En fotballglad nordtrønder som elsker salg og sjakk. Et engasjement for engelsk fotball, spesielt for et lag med røde drakter på Merseyside.

+47 480 93 178
kristian.mikkelsen@consort.no

LinkedIn

Hans Petter

Arbeidende Styreleder

Optimistisk Ranheimsgutt som trives i marka om vinteren og ved havet om sommeren, da helst i båt med snøret uti.

+47 920 30 798
hans.petter.andersen@consort.no

LinkedIn

 

Inger Marie

Rapporteringsansvarlig

Trondheimsdame med sans for rettskriving. Bruker mye tid på fjellet - både på beina og på hytta.

Adeel

Avdelingsleder Oslo

Osloværing som elsker marka og fjellheimen. Spisskompetanse innen dadjokes, men er også lidenskapelig opptatt av å utvikle mennesker og god kultur på arbeidsplassen.

+47 930 12 786
adeel@consort.no

LinkedIn

 

Roar

Salgsleder

Stjørdaling bosatt på Ranheim som er glad i folk, spesielt de som vil noe, byr på seg selv og bryr seg om andre enn bare seg selv.

LinkedIn

Espen

 

Beatrice

Kvalitetsansvarlig

Vestlending oppvokst på Østlandet, som nå har forvirret seg til hovedstaden. Hobbykokk, Excel-nerd og profesjonell serie-titter.

LinkedIn

Henning

IT-Ansvarlig

Info kommer.

LinkedIn

 

Anita

Salgsleder

Svenske med stødig svorsk. Foretrekker plantebasert sushi, og fuglkvitter til avbrekk.

Sara

Salgsleder

Ryddig og blidspent orkdøl som har forvillet seg til Trondheim. Har en hemmelig sveleoppskrift liggende på loftet.

 

Morten

Salgsleder

Askerbøring bosatt i Trondheim, fotballnerd som elsker å tilbringe tid på havet.

Henning

Salgsleder

Etablert familiefar med teft for diskgolf og interesse for jakt, fiske og et lag med røde drakter i Premier League!

 

Camilla

Salgsleder

Stødig bergenser bosatt i Oslo. Idrettsglad, med et hjerte for topp 50 listen på Spotify.

Kine

Kundekonsulent

Utadvendt kvinne fra Sulitjelma, MGP-fan og veldedig arbeid står hjertet nærmest.

Vi har våre kjerneverdier som skal prege alt vi gjør. I kontakt med kunder, oppdragsgivere og ansatte skal Consort – hver eneste dag – være:

 
 

Leken

Det er ingen kundekonsulenter som presterer godt hvis de ikke trives på jobb. Det er få kunder som blir fornøyde av å snakke med en kundekonsulent som ikke er engasjert eller interessert. Vi mener at en stor del av nøkkelen til suksess ligger i å ha det gøy! Vi ønsker å ha ansatte som gleder seg til å komme på jobb.

Oppmerksom

For å lykkes med salg må man være våken og fokusert, på hvem man snakker med, hva man sier når og hvorfor. For å være en slik kundekonsulent er man avhengig av en arbeidsplass med kolleger som er oppmerksomme, både når det gjelder samtaleteknikk, salgsteknikk, resultater og arbeidsmiljø.

Ekte

Vi tror på at ærlighet varer lengre enn det aller meste. Vi har et genuint ønske om å bidra til at folks forhold til selgere og kundekonsulenter skal bli enda bedre. Det går an å gjøre dette på en redelig måte samtidig som man ivaretar resultatet. Consort er etterrettelige og grundige, vi står for langsiktighet og bærekraftighet.

Underveis

Consort er levende opptatt av kontinuerlige forbedringer. Ikke bare av våre prestasjoner og vår effektivitet, men også å forbedre hverdagen til våre oppdragsgivere og deres kunder. Og selv om svaret alltid er ja, vil vi aldri slutte å stille spørsmålet: Kan det bli bedre?