Consort består av mennesker som fremfor alt ønsker å utvikle seg selv gjennom å utvikle andre.
I Consort finner du folk som siden 2010 har stilt seg selv dette spørsmålet; kan det bli bedre?
Vi er fornøyde med at det ofte kan føles som svaret på det spørsmålet er nei, og det er derfor viktig for oss at vi vet at det riktige svaret alltid er et rungende ja.
Det er litt rart at salgsfokuserte folk jobber mot et nei – men vi gjør det likevel: Kan jeg bli bedre? Kan salg gjøres bedre? Kan dette systematiseres bedre? Kan resultatet bli bedre? Kan dette tilbudet formidles bedre? Kan kunden ivaretas enda bedre?
Kan vi utnytte potensialet bedre? Heldigvis er svaret alltid ja!
Vi har våre kjerneverdier som skal prege alt vi gjør. I kontakt med kunder, oppdragsgivere og ansatte skal Consort – hver eneste dag – være:
Leken
Det er ingen kundekonsulenter som presterer godt hvis de ikke trives på jobb. Det er få kunder som blir fornøyde av å snakke med en kundekonsulent som ikke er engasjert eller interessert. Vi mener at en stor del av nøkkelen til suksess ligger i å ha det gøy! Vi ønsker å ha ansatte som gleder seg til å komme på jobb.
Oppmerksom
For å lykkes med salg må man være våken og fokusert, på hvem man snakker med, hva man sier når og hvorfor. For å være en slik kundekonsulent er man avhengig av en arbeidsplass med kolleger som er oppmerksomme, både når det gjelder samtaleteknikk, salgsteknikk, resultater og arbeidsmiljø.
Ekte
Vi tror på at ærlighet varer lengre enn det aller meste. Vi har et genuint ønske om å bidra til at folks forhold til selgere og kundekonsulenter skal bli enda bedre. Det går an å gjøre dette på en redelig måte samtidig som man ivaretar resultatet. Consort er etterrettelige og grundige, vi står for langsiktighet og bærekraftighet.
Underveis
Consort er levende opptatt av kontinuerlige forbedringer. Ikke bare av våre prestasjoner og vår effektivitet, men også å forbedre hverdagen til våre oppdragsgivere og deres kunder. Og selv om svaret alltid er ja, vil vi aldri slutte å stille spørsmålet: Kan det bli bedre?