Vi kontakter de riktige kundene på riktig tidspunkt med riktig budskap. Kunsten er å snakke med dem. Ikke til dem.

 

Oppdragsgiveren

Når du velger Consort til å snakke med dine kunder er du trygg på at hele prosessen blir ivaretatt: før, under og etter samtalen.

Vi skal være best i vår bransje på personvern, GDPR og markedsføringsloven og veileder våre oppdragsgivere gjennom dette ved oppstart av nye samarbeid.

Som oppdragsgiver hos Consort får du oppdateringer på resultatene i sanntid, vi tilbyr pålogging direkte inn i vårt salgs- og kundesystem Cube. Dette gjør vi for at det skal være enkelt å foreta viktige justeringer underveis, og fordi vi vet at våre oppdragsgivere er minst like opptatt av resultatet som vi er.

Oppdragsgiveren.jpg

Våre ansatte har ingen provisjon, alle har fast timelønn. Dette sørger for ansatte med lave skuldre som setter kunden og oppdraget foran alt annet. Consorts lønnsmodell gjør at du som oppdragsgiver er sikker på samtalekvaliteten er i fokus og at oppdraget blir håndtert på en solid måte uten støy i markedet.

Våre ansatte har relevant erfaring og kompetanse som er etterspurt, for våre oppdragsgivere betyr dette at man ved samarbeid vil få et dedikert team som bygger kompetanse på oppdragsgivers tjenester og produkter. Dette en stor fordel for våre oppdragsgivere som får meget kompetente kundekonsulenter og det er opp til oppdragsgiver om vi skal jobbe i Consorts systemer, oppdragsgivers systemer og om vi skal jobbe fra Consorts lokaler eller oppdragsgivers lokaler – vi har god erfaring med alle kombinasjoner!

Vi kontakter riktig kunde på riktig tidspunkt med riktig budskap.

Kundene

Vi kontakter mange mennesker og er opptatt av å snakke med deg, ikke til deg.

Menneskene som ringer deg fra Consort har en trygg jobb de trives i. Med fast timelønn er fokuset på innholdet i samtalen med kunden, ikke på egen lønnskonto.

Vi har en god grunn til å kontakte deg og vårt ønske er å presentere et budskap, et tilbud eller en tjeneste du kan ha glede av.

Våre kundekonsulenter har ikke et manus, av den enkle grunn at det har ikke du heller. Vi snakker med deg, og du vil bli hørt.

Vi vet også om vi har pratet med deg tidligere, og hva som kom ut av den samtalen. Om det vi presenterte sist gang ikke falt i smak, vet vi at ting forandrer seg. Kundekonsulentene som jobber i Consort respekterer dine ønsker og meninger, og lover kun det vi kan holde – og holder det vi lover.

Konsulenten

Vi tar vare på den enkeltes trivsel, prestasjon og potensial. Trygg kundekonsulent = god kundekonsulent.

Consort tilbyr en jobb du er nødt til å trives i. Hvis du mistrives i arbeidet ditt er det umulig å lykkes. Derfor er vi levende opptatt av at alle hos oss skal ha det best mulig – da kommer resultatene også.

Konsulenten.jpg

Alle ansatte hos oss har fast timelønn. Da vet du hva du får og når du får det, og kan fokusere på å gjøre en best mulig jobb. En trygg selger er en god selger.

Vi legger alt til rette for at du skal kunne gjøre en så god jobb som du kan. Consort arbeider med sterke navn som vi er stolte av å representere. Hverdagen hos oss er variert og lærerik, og vi finner det oppdraget som passer best for deg. Vi vil at du skal bli så god som mulig, og derfor satser vi på oppfølging og trening én til én slik at du skal levere bedre samtaler på din egen måte.

Godt arbeidsmiljø fører til gode relasjoner. Vi opplever at mange søker jobb i Consort etter å ha hørt hvordan vi har det. Vi er opptatt av å ta vare på den enkeltes behov, trivsel, prestasjon og potensial. Alle i vår ledergruppe er rekruttert internt; Consort tilbyr utvikling og vekst.

Vi er naturligvis avhengig av gode prestasjoner. Og når vi oppnår strålende resultater vil du merke det; selv om vi ikke tilbyr provisjon er vi opptatt av å belønne et godt arbeid. Vi bruker derfor tid, energi og penger på konkurranser, sosiale «happenings» og ting våre ansatte ønsker seg.

Samtalen

Samtalen med kunden er det vi lever av. Hver samtale er unik og av høyeste kvalitet.

Samtalen.jpg

Det beste og viktigste verktøyet vi har for å sikre denne kvaliteten er medlytt én til én, og det gjennomfører vi daglig. Medlyttet og tilbakemeldingen etterpå er individuelt tilpasset slik at selgeren kan bli bedre på sin måte. I tillegg gjør vi opptak når oppdraget krever det, noe som sikrer at vi også kan evaluere hver eneste samtale i etterkant og gi kvalitative tilbakemeldinger til kundekonsulenten som har gjennomført samtalen.

Ingen i Consort benytter seg av samtalemanus. For å ha en god dialog kreves to deltakere, og da er det logisk at kundekonsulenten er minst like opptatt av hva kunden sier som hva kundekonsulenten selv sier. Vi kan å stille de riktige spørsmålene, og de svarene vi får blir hørt. Å kunne levere fantastiske samtaler gang på gang er en kunst, og vi fokuserer på at alle i Consort vet hva som skal til for å ha slike samtaler.

I Consort har vi også vårt eget salgs- og kundesystem Cube. Consort investerer årlig i utvikling av systemet, slik at vi kan ta i bruk nyskapende teknologi og algoritmer for å gjøre selve kundesamtalen enda bedre.